Sämsta löpturen någonsin

Hade jag igår. Låt mig berätta varför:
 
1. Jag blev störd i min löpning efter en kvart.
2. Jag blev störd av en hund.
3. Den här hunden sprang efter mig och jag blir livrädd såklart. Försöker skaka av mig den och blir förbannad på ägarna som såklart inte har hunden i koppen och till slut får ordning på sitt djur. 
4. Jag är superarg, fortfarande lite rädd och har hjärtklappning, men försöker springa vidare.
5. Två sekunder senare dör batteriet på min telefon, helt utan förvarning.
6. Jag har ingen musik och ingen aning om hur långt eller länge jag sprungit.
 
Ja. Ungefär så. Efter detta kändes allt bara förstört, så jag gav upp och sprang hem och surade. 
 
 
Jag var alltså INTE så här nysprungen och glad. Men idag är jag glad. Och vet ni vad? Imorgon kommer MAMMA hit! Då kommer jag vara ännu gladare.
 
 
Ska mysa sönder med henne 24/7.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0