Idag har jag...

  • börjat se på säsong 3 av New Girl, SÅÅÅÅÅ bra!
  • varit på introduktion på hemvården (gick bredvid förra veckan och snaaaart får jag börja JOBBA)
  • pratat ifatt lite med Julia och gosat med Elias
  • visat Paulina mitt nya hem
  • fått sms om att ett av mina tåg imorgon är iställt, och inte ersätts, pga strejk (ska till Vimmerby i helgen)
  • VARIT SÅ JÄVLA ARG PÅ TÅG!!!!!!!!!!!!!!!!
  • i denna frustration försökt hitta ett sätt att ta mig till Nässjö imorgon efter kl 15 (har delegeringsutbildning först), men innan kl 19 (gå går nästa tåg vidare)
  • hittat ett tåg, som förhoppningsvis inte ska strejka loss, slängt pengar på det och bett om mina pengar tillbaka från det inställda (kommer efter minst en vecka :))))))))))))))))
  • lugnat ner mig lite, lagat och ätit fantastisk lasagne, snackat skit och oskit med Paulina
Sitter nu utmattad i min soffa och är smått irriterad på internet också, för att det funkar så dåligt, och fasar lite inför vilken lång jävla dag det kommer bli imorgon. Tur att världens bästa kille är målet och gör allt så himla värt. Ska krama sönder honom. Nu ska jag gråta lite och sedan muntra upp mig med mer New Girl. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0