Jag har internet i min lägenhet!

Woooh! Det är dock megasegt just nu, men hoppas att vi kanske kan fixa det lite. Det tog nog typ en timme att lägga in bilderna i det här inlägget... Har under den här veckan verkligen insett hur beroende jag är av internet och vet inte om det är bra eller dåligt. Känner mig på nåt vis så himla lycklig nu när det funkar, allt blir ju så mycket lättare...

Men vad har jag gjort då, utan internet?


Läst och lyssnat på radio. 
 

Promenerat och sprungit runt i den härliga omgivningen.


Vissa stunder har jag sjunkit så lågt att jag har spelat harpan! HARPAN! Tragiskt. Men rätt kul faktiskt..... 

Lagat mat. Men det måste man ju alltid göra, med eller utan internet. Här improviserade jag ihop någon slags chili con carne, kanske? Asgott i alla fall. Älskar att bara slänga ihop saker och det blir lite så varje dag nu när jag bor själv. 
 
Och så har jag hängt lite med mina bästisar, sovit ganska mycket och snytit mig. Är. Så. Snorig. Har varit det i typ två veckor nu, allergitabletter hjälper inte men känns heller inte som förkylning. Inatt kunde jag nästan inte andas, varken genom munnen eller näsan. Jobbigt. 
 
Nu ska jag läsa ifatt typ 100 blogginlägg och sedan laga stark soppa i hopp om att rensa ut något ur min kropp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0