Kärlekshelg

När jag slutade jobbet i fredags var Dea i Eslöv! Det var tre veckor sedan vi sågs och såklart helt underbart att krama honom igen. 
 
Glaaaad!
 
Vi gick en promenad på eftermiddagen och pratade, skojade och pussades ifatt. Sedan myste vi med vin, tacos, brie hela kvällen.
 
Igår åkte vi in till Malmö och strosade runt lite överallt, och jag fyndade på Monki. Åt asiatisk buffé gjorde vi också.
 
Mätt och glad! (måste klippa mig.....)
 
På kvällen åkte vi hem till Paulina och Jocke, där vi såg på lite fotboll och åt en massa gött.
 
Det blev ganska mörkt och kallt, men vi satt ute i tofflor och filtar och hade det härligt, tills vi tog sista tåget hem. Så himla bra kväll! Den också.
 
Helt plötsligt började det smällas fyverkerier en bit bort. Festligt!
 
 
 
Alltså ååååhhhh, vad jag behövde den här helgen! Har fått SÅ mycket kärlek, skratt, sömn, kramar och energi! Nu sitter bubben på tåget hem och jag ska äta fruktsallad och se sista OITNB..................................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0