Kul jobb och fina besök

Nu har första arbetsveckan gått och jag är 100% nöjd med att jobba i hemvården. Det är kul. Det är viktigt. Det är givande. Det är varierande. Det passar mig. Jag får betalt. Eftersom att mitt jobb det senaste året annars gått ut på att sälja, och inte få betalt alls annars, så är det vääääldigt skönt att jag får betalt bara jag kommer till jobbet, i princip. Ingen press. Och det är verkligen så himla roligt och jag får träffa så himla många härliga (och sjuka :((((() människor varje dag, och människor är ju bland det bästa som finns att jobba med. Tycker jag.
 
Jag är GLAD alltså. Kommer bli en asbra sommar. Vet ni mer vad jag är glad för? Imorgon kommer min PAPPA (och Åsa!!) hit. Och på fredag kommer DEA hit. Wooooooohhh!
 
Bläckfisk och kanariska potatisar, för övrigt, i mitt <3333333333333333333333333333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0