REUNION!

 
Waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh! IMORGON får jag träffa nästan alla dom här (tyvärr är Thassen på Rhodos..men du ska va med oss i tankarna)! SAMTIDIGT! Och vi ska vara tillsammans i en lägenhet vid havet på Öland hela helgen! Har varit så fokuserad på tågstrejk och hur Paulina och jag ska komma dit, att jag knappt har fattat hur underbart det här ska bli. Händer inte allt för ofta, om man säger så. Ska bli myz. 
 
Tänk så mycket som har hänt sedan de här bilderna togs, när vi träffade varandra VARJE dag. Flera av oss har både hus och bil och hund och en ska snart ha BARN. Jag älskar i alla fall att oavsett vad, så ses vi, och då är det precis som vanligt. Nu ska jag PACKA!
 
 
Glömde förresten typ den bästa skivan igår! Kent ju! Tigerdrottningen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0