Sol, vind, vatten, vin, mat, skratt, prat, godis, spel, dans osv


Ja, den här helgen har nog innehållit det mesta, tycker jag. I fredags åkte vi i wegn å wusk från Eslöv till Kalmar, där vi handlade och mötte upp dom andra brudsen, för att sedan dra vidare till Byxelkrok och typ världens mysigaste lägenhetshotell! Åt finmiddag, spelade spel, pratade ifatt och skrattade tills vi somnade. 


Godmorgon!

Alltså ser ni?! SÅ MYZ!
 
Det var väldigt blåsigt och oskönt väder igår, men vi åkte runt lite, köpte godis och tittade på Böda Strand. 
 
Och åt KROPPKAKOR till lunch <33333333333333
 

Och så lite spel och chill igen.

Sedan blåste alla moln bort och SOLEN kom fram och vi blev helt galna.
 
Strosade runt lite.
 
Sedan drack vi lite vin, spelade lite kubb och åt grekisk middag. Dessa två livsnjutare ovan badade även runt klockan 01, med Cicci som stöd och dj, för att sedan dansa i bikini på vägen utanför hotellet....... Skönt att inte behöva växa upp än, tycker jag.
 
 
Idag var det superväder och Linkan och jag chillade lite i solen innan vi påbörjade världens längsta resa hem till Skåne igen. Var. Så. Trött. 
 
IMORGON BÖRJAR JAG JOBBA! Är svinglad och nervös på samma gång. Ska upp klockan 6, så nu ska jag fan sova snart. Gnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0