Web-TV woooh!

Nu när jag har så bra internet att jag kan sitta i soffan med datorn har jag börjat utforska web-tv-världen igen. Finns så himla mycket bra att se juuuuu! Och så upptäckte jag att det går att se ALLT juuuuuu! Från utlandet var det väldigt många program som inte alls gick att se. Men nu är möjligheterna oändliga...... Får nästan bestlutsångest varje gång jag ska titta på något.

Här kommer lite bra grejer, till exempel!


 
På jakt med Lotta och Leif Jag älskar Lotta Lundgren. Jag älskar Leif GW Persson. Har noll relation till jakt. Spännande tänker jag! 
 
 
 
Naturfilmer och dokumentärer Har inte gått att se alls utanför Sverige, vilket har gjort mig lite frustrerad ibland, när jag ser något superspännande på SVT Play och så ba "du har inte tillgång till den här videon". Nu har jag fan ALL tillgång, woooh!
 
Partiprogrammet går på Aftonbladet TV och är skitbra tycker jag! Avslappnat, roligt, intressant och ganska enkelt om politik. Inte så mycket hetsiga debatter och livemusik ibland. 
 
 
 
Pluras Kök var på Sicilien den här gången och lika himla bra som vanligt såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0