Saker jag ser fram emot

 
- Okej, vi börjar smått. EN DAG TILL HELG!
- Ut med chicas från jobbet på fredag
- Sverige på söndaggggggggggg!
- Framme i Skåne måndag morgon och ska då krama sönder mina bästisar och hänga med dom i fem dagar
- Att komma tillbaka hit, med förhoppningsvis lite mer motivation, jobba röven av mig i två månader och samtidigt njuta av varenda jävla solstråle, droppe öl, sandkorn, euro, amigo, havsdroppe osv, som finns på denna ö
- Karneval nästa helg!
- Mamma kommer 17:e!
- Flytta till Sverige 8 maj
- Resa
- Umgås med Sumseven en HEL HELG på Öland i juni
- Jobba, plugga, göra nåt nytt, bo nån annanstans
 
Och för att vara lite neg, saker jag INTE ser fram emot:
- Flytta härifrån, dvs lämna en trygghet som jag haft i nästan två år, massa fina vänner som blivit min extrafamilj och påbörja något som jag inte alls vet hur det kommer bli
- Packa, fixa, flytta, styra, åka, hämta, ha det rörigt
- Bo ifrån Dea
 
Men gud vad jag älskar att tiden går, att livet förändras och att jag har så mycket möjligheter. Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Viola

fin bild!
Kolla gärna in min blogg där jag precis lagt upp ett inlägg med billiga & snygga träningskläder!
Ha en fin dag! :)

2014-03-06 @ 00:35:10
URL: http://weightless.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0