Uppdatering från Skåneland

 
Här skulle det egentligen vara en massa fina bilder på Eslöv, Paulina, Julia, Elias, vår och annat mys. Men får inte Plinkans dator att hitta mitt minneskort?! Och hon är i skolan. Så därför får ni nöja er med en bild på mig så länge. Jag har det i alla fall sååååååååååå bra. Skönt att vara ledig. Skönt att sova. Skönt att tjejsnacka hela dagarna. Skönt att känna frisk svensk luft. Och solen skiner typ HELA tiden? Idag ska jag följa med familjen Ericsson/Persson till Ikea och sedan säkert snacka skit och promenera. 
 
PS. Jag har fixat JOBB och sökt SKOLA! Aaahhhhhhh!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Vart har du fixat jobb? :-D

2014-03-12 @ 20:02:35
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0