*andas ut*

Okej. Det har varit ganska fullt upp sedan jag kom till Vimmerby i fredags, vilket för övrigt var första gången på nästan ett år! Helt sjukt. Det har varit en rätt stor omställning, på många olika sätt. Först och främst skulle jag sova ut, men är ändå trött hela tiden för jag TÄNKER konstant på en massa saker. Lite stressad i hövet... Sedan har det varit mat hos mamma, mat hos pappa, mat på restaurang, mat med hela släkten och därimellan lite träning och lite chill. Sakta men säkert börjar jag förstå att jag har flyttat hem till Sverige igen och det känns fortfarande väldigt skönt. Imorgon börjar folk jobba igen, men jag ska fortsätta ta det lite lugnt, men framför allt FIXA. Har en lista på en himla massa saker som jag måste ordna innan jag drar från denna lilla stad.
 
Jag har lite bilder att visa, MEN sitter just nu ute i Brantestad hos och glömde sladden till kameran, så det får bli imorgon. Så länge får ni se på bilder från, hmm........ OSLO får det bli! Saknar den staden alltså. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0