Festivals



Alltså. Nu sitter jag här med festivalabstinens igen, som jag brukar göra några gånger om året, men framför allt i maj. Men. Jag. Har. Ingen. Biljett. Till någon festival alls! Har noll aning om hur och när jag ska jobba i sommar och har därför inte kunnat boka in något. Men får sitta här och drömma tills jag fått nåt slags schema och hittar någon kompis att åka med någonstans. Siesta har återuppstått till exempel.



Bråvalla är lika svinbra som förra året! 

 
Och This Is Hultsfred har faktiskt lite härliga små bokningar och kostar ju nästan ingenting. Men det är nästa helg, så lutar inte åt den, tyvärr. 
 
 
OCH EMMABODA! Har längtat efter Emmabodafestivalen sedan juli 2010, när jag var där sist. I år skulle jag ju vilja se Hästpojken! Movits! Billie the vision and the dancers! Syster Sol! The Royal Concept! Parken! Och dansa störddans till trance klockan 06!
 
Sedan är det ju Malmöfestivalen, som skulle vara rätt nära och helt gratis ju, meeeeeen det är samma vecka som jag börjar skolan, waaaaaaaaaaaaah! 
 

Kommentarer
Postat av: therese

om jag är tillbaka i juli är jag lätt på att dra till emmaboda :D

2014-05-22 @ 09:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0