Kommer inte på nån bra rubrik, men här är bilder på en fest!


Igår kväll fick vi dom här fina personerna på besök + Julie som kom lite senare. Vi tömde vårt snacksskåp och bjöd på välkomstscava!


Dea med sina före detta kollegor Natasja och Monica.


Sedan kom Julie och danskarna började dansa(?)


Jag hade på mig mina nya klänning!!!!


Sedan åkte vi till Saloon, såklart, och spelade biljard, såklart.


Pimp ju.


Och Dea fick spela trummor!


Fans


Alltså den här bilden är så rolig.


Okej, den här också.


Puss!


Glad svensk och arg(?) dansk.


Titta så fin den ääääär! Och så fantastiskt skön. Wea. 10 euro på H&M.


En till puss. Eller nåt. Jag vet inte?


Sedan gick vi till en salsaklubb.


Och sedan åt vi kebab.


Och sen åkte vi hem. Tog bilder ända in i taxin tydligen. SÅ bra kväll med SÅ bra människor, som jag kommer SAKNA. <3

 
Idag dricker vi öl, packar, städar och rensar med livespelningar på YouTube i bakgrunden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0