Och så gulle-dopet...


Här är lilla Elias (som inte är så liten längre!) med sin mamma, pappa och gudfar.


Älskar den här killen så himla mycket redan och ååååhhh vad jag ska mysa med honom i sommar.


Svårt att inte älska, i och för sig.


I princip hela tjocka släkten var där, vilket ju alltid är kul. Här är farfar och bruschan. Himla fint ljus i kyrkor alltså, där borde man alltid fota!


Magnus


Och Jens. Sedan var det mat och fika och mys, men då var jag så himla trött att jag inte orkade ta mer kort. Fin dag och fint dop, men fult väder var det i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bebis! :)

Svar: jaaa jag vet! han är så söt :)
lells

2014-05-23 @ 16:03:36
URL: http://feliciasara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0