Då reser vi lite igen då

 
Jag är på väg till OSLO! Världens bästa stad typ! Känner mig verkligen färdig med Vimmerby och Kisa (kommer träffa mamma och pappa snart ändå) för den här gången. Igår åkte jag upp till Stockholm och catchade upp med bästa Lotta, vars soffa jag även fick inviga för sömn. 
 
Nu åker jag tåg! Gud vad jag älskar att åka tåg, alltså. Framför allt när man inte behöver byta och styra en massa. Bara sitta still (gärna ganska ensam och med mycket plats) och lyssna på musik (just nu Beatrice Eli - så jävla bra!) och se världen swicha förbi utanför, sova lite, läsa lite, äta lite, sova lite till, kolla på någon serie, spela spel på telefonen, kanske studera någon intressant person i närheten, tjuvlyssna på något samtal osv osv. Chilla i största allmänhet i sex timmar. Mmmmmmm......
 
Sen så kan jag ju också njuta av tanken på en hel helg med Marthe Maria Havstein och vin och dans och sånt som hör till. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Novembertävling i min blogg, välkommen att delta :) www.nathalieflisbäck.se

2014-10-31 @ 10:28:14
URL: http://www.xn--nathalieflisbck-dlb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0