Fortfarande trött och snorig, MEN GLAD

Så här kände jag för livet imorse när jag vaknade pga kunde aldrig somna (jo okej kl 02ish...) igår och sov som skit när jag väl somnade, pga av förkyld och tänkande hjärna. Jag var alltså trött, fysiskt och psykiskt och inget kändes speciellt kul.
 
Men så här känner jag nu! Varför då, tänker ni? Jo, det ska jag berätta. Jag går på världens bästa SKOLA med typ världens bästa människor runt mig hela tiden = omöjligt att vara trött och ledsen speciellt länge. INTERNET FUNGERAR! Det är FREDAG imorgon. Jag ska få träffa PAULINA imorgon. Och INA. Hela HELGEN ska jag få träffa dom, och Felle? och Lotta? och kanske till och med Cicci? Jag ska äta CHOKLAD nu.
 
Och se på film! Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0