Höst höst höst

Så här gött hade vi det alltså i fredags. 
 
I lördags mötte jag, Ina och Benny upp Felle, Macke och Billie-Lo och gick en lång promenad i höstblåsten.
 
Sen åkte Ina och jag in till stan, åt sushi, shoppade lite och åkte hem och vilade innan jag började dricka vin för att sedan möta upp Paulina och dansa loss i några timmar. Igår var det soffläge.
 
 
Jag älskar verkligen att det är höst nu! Efter två år på Gran Canaria är jag rätt pepp på alla möjliga årstider och än så länge är det ju superfint och färgglatt. Och sen kommer det ju SNÖ och JUL! Perioden där emellan (november) när allt är som gråast, ska jag överleva genom att gräva ner mig i sängen och se på dokumentärer, träna inomhus eller ute med min pannlampa, dricka massa te, äta choklad (det botar ju allt), FYLLA 23 ÅR, gå på bröllop, plugga och så vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0