Min nya kompis ugglan

 
Den här lille rackaren plågade mig i två timmar idag. SÅ jävla värt, för är SÅ jävla nöjd. Hade bokat tid på jullovet egentligen, men Matte hade visst lite tid över den här veckan, så jag tog chansen! Har ändå velat göra den jag vet inte hur länge nu. Länge. 
 
Varför, då? Jag gillar ugglor. Dom är fina. Smarta. Kan identifiera mig med de egenskaperna. Ha! Skoja. Motivet är från ett halsband som jag köpte i Rio de Janerio, så det är väl ett litet minne därfrån också på nåt vis. Behöver inte vara en massa mening i alla tatueringar, tänker jag. Det är mest på tv det är klychigt och snyftigt. 
 

Kommentarer
Postat av: kalle

Fan va snygg linnea!!! Helt awesome liksom!!

Svar: Åh tack, Kalle! Kul att du gillar den :)
lells

2014-10-29 @ 20:13:01
Postat av: Nathalie Isaksson

Så snygg! Gillar ugglor, har själv ingen men skulle någon gång vilja skaffa mig en också, gillar dom

Svar: tack! jag vet, dom är asgrymma ju! gör det :)
lells

Postat av: zeb

Sjukt snygg!! Smått avis, vill också ha en tatuering haha.

Svar: Tack! Haha, inget att va avis på, bara att göra det ju :)
lells

2014-10-30 @ 21:16:45
URL: http://zebgra.blogg.se
Postat av: ida näs

Vad fin, jag älskar också ugglor. Dom e så fina!

Svar: Taaack! Ja visst är dom!
lells

2014-10-30 @ 21:20:02
URL: http://colorida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0