Mys, blånagel och sol


Kommer ni ihåg hur supermysigt vi hade det i vårt sovrum på Grankan? "Jag måste ha det så för alltid!!!!", tänkte jag och såg till att jag fick med mig ljusslingan hit. Och nu är den uppe och mitt liv är komplett. Typ.
 
Under Kung-cupen så trängdes min tå lite för mycket och den här blåa har dunkat sönder i alla fall halva veckan. Nu är den tömd på blod och ska väl bara ruttna och ramla av... 
 
Alltså, så här fint väder är det verkligen VARJE dag! Utan att överdriva alls! Är det så i resten av Sverige också just nu, eller har jag flyttat till landets soligaste plats? Fattar ingenting? Men är tacksam, såklart. MEN (med risk för att hata mig själv och livet om två-tre månader) jag lääääängtar SÅ mycket till riktig jävla höst och vinter, kyla, snö och allt mys därtill.............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0