Nu är livet liiiiiiiite lättare

Jag påbörjade det här inlägget igår, men. tiden. räcker. inte. till. I alla fall skulle jag berätta om typ en av de bästa sakerna på hela året, med risk för att låta vidrigt materialistisk. MEN JAG HAR KÖPT EN NY DATOR (för typ två veckor sen, men som sagt, TIDEN!)! Det var fyra år sedan och välbehövligt, kan man säga. Titta på deeeeeeeeeennnnnnnn!!!!!!!!!!

 
Jag älskar den med hela mitt hjärta. Det tar för det första typ EN sekund (på riktigt alltså, EN jävla sekund) att få igång den. Ganska stor skillnad på en (EN!) sekund och tio minuter. Sedan fungerar ju ALLT på den, vilket det brukar göra på nya saker. Och så är den LÄTT och SMART. Mmmmmmm, vad jag älskar den.
 
Okej, slut på tjat om min dator! Hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0