(S)Trosa

Igår cyklade vi in till Trosan, jag och Dea. Jag verkar helt ha glömt att jag har en riktig kamera, för tar aldrig med mig den?! Så därför blir det lite halvroliga mobilbilder...
 
Det var mysigt, i alla fall! Och lite höstkallt <3333333 Vi slank in på Blodbussen och lät dom ta lite blod att testa, så vi kan börja ge sen. Har tänkt göra detta i jag vet inte hur många år, så känns ju rätt gött. 
 
När vi hade strosat runt lite cyklade vi hem igen, lagade lasange och ba chillade i soffan heeeeeeela kvälleeeeeen. Såååååå skönt. 
 
Nu börjar det bli lite väl mycket chill i min kropp, så ska försöka GÖRA någonting. Bland annat TRÄNA och äta SUSHI. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0