Två bra saker att se på

 
 
Icona Pop har en egen liten serie på SVT Flow (och/eller Play, fattar inte skillnaden?(kanske att flow-programen bara visas på weben medan de på play går på tv också?)) och det är ju såklart megakul att se! Samtidigt som jag känner sån ren jävla avund när jag tittar på dom, för att jag så gärna vill VARA Icona Pop. Har ju till och med drömt att jag var Caroline (den rödhåriga) (vill förresten färga mitt hår för att bli lite lite mer som henne) och stod på scenen och levde drömlivet. DOM ÄR JU SÅ COOLA. Dör lite inombords när jag ser dom. Hur som helst - bra (web-)tv!
 
 
 
Gina älskar jag, för hon är också supercool! Har bara sett ett avsnitt än så länge, men det är såååååå bra. Hon ba reser runt och träffar massa intressanta människor. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0