Fluff och färg och dans och PONTIAK


Vi hade fest här igår! Med tema 80-tal! Först fick vi prova på lite olika danser, innan vi klädde upp oss och åt massa god mat. Jag hade visst min vanliga kläder på mig hehe, fast kanske inte i vanlig kombination.


Jag, Paul, Martin och Filip uppträdde lite också haha. Här genrepar vi vårt fantastiska kopp-nummer!


Sen vare mingel och mat!


Vår underbara och megakonstiga rektor!


Sen dansade vi en massa mer såklart, och ett konstigt band spelade live.


Och så blev det en liten eldshow som avslutning! Megakul kväll!
 
 


Klassen som hade ordnat hela festligheterna hade till och med fixat en videohälsning från självaste Pontiak, sååå jäävla coooolt! :))))))))))))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0