Tillbaka!



Jag är inte bara tillbaka fysiskt, i Sverige och i skolan och på bloggen, utan på typ alla plan som jag har varit lite borta på den senaste tiden. Jag är inte längre gravid på mat och alkohol, jag står inte längre och drömmer på Amadores, jag har inte längre ont i halsen osv. Jag har tränat varenda muskel den här veckan (känns så i alla fall), fyllt mig med skolans goda, nyttiga och vegetariska mat, soooooooovit, pluggat massor och sakta men säkert jobbat mig tillbaka till vardagen. Jag har också haft en liten livskris fylld med megaångest, då jag i måndags fick besked om att jag inte blir kallad till testerna och därmed inte kan söka till Polishögskolan på två år. :)))))))))))))))))))))))))))))))))
 
MEN, den krisen är över. Det är typ vår. Fredag. Helg. Jag ska plugga och träna ännu mer. Sova. Äta. Kanske dricka vin. Vem vet (mest? ska jag nog kolla på, marathon på söndag..). Allt kan hända. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0