Rekord!


Jag sprang 2 mil idag. Det var inte alls planerat, men jag kände mig så himla pigg efter en att jag började rikta in mig på att klara det. Och då kunde jag ju inte ge upp. Så trots konstant regn, blask och is på vägen och ont överallt sista 2 kilometrarna, så gick det. Grät typ när jag tittade på klockan och såg 20 km. 


Nu mår jag lite så här. Bra men 100% slut. Har i alla fall lyckats trycka i mig massa pasta och pluggat lite. Nu ska jag ligga i sängen resten av kvällen, tycker nog att jag förtjänar det faktiskt.

Igår hade jag det för övrigt megamys med Hanna i storstan. Vi shoppade lite, drack lite öl och åt maaaassa maaaaaat. Och skratt och prat och så, som det alltid blir när vi är i närheten av varandra. Välbehövligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0