Saker som har hänt


Vi åkte längdskidor idag. Heh, ja, här ser ni Finn till exempel. Han åkte i kalsonger. Helt normal klass, jaaaadå. Himla kul och härligt och jobbigt, i övrigt!


Jag sprang intervaller igår, 1-kilometare. Det är jobbigt, alltså. Men gött.


Äta middag med de här finisarna, gör jag ju i och för sig varje dag, men häromdagen såg det extra mysigt ut. Alltså HUR ska jag klara mig utan den här klassen sen?! Vill inte. ♥


Det pågår en väldigt prestigefylld och spännande volleybollturnering här på Stensund den här veckan, igår spelades de första matcherna. Jag hejade bara på, men de andra poliserna var ASgrymma. Imorgon tänkte vi vinna hela skiten!


Sedan har jag känt mig ensam och jävlig ganska mycket. Det är jobbigt ibland. Men sedan blir det bättre. Och då är det väldigt bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0