Snöpulsning, ansökning och detoxing

 
Hur oskönt och vidrigt det än ser ut (och kändes vissa stunder), så var det ändå rätt gött att springa runt i skogen, upp och ner för backar och berg, i snöstorm, vilket vi gjorde idag på fysen. Allra mest gött efteråt såklart. Inte lika skönt i mina lungor dock, som det ibland känns som att jag hostar upp lite delar av just nu. Mmmmmys. 
 
Idag har jag även fyllt i hela himla ansökan till PHS, så jävla läskigt och också sugigt att behöva vänta tills i mars med besked om första gallringen. VILL VETA NU JU. 
 
Men under tiden kan jag ju ägna mig åt andra saker, till exempel rensa kroppen på gifter och sånt. Tror jag? Finns ju en massa olika åsikter och forskningar på om det ens är möjligt, men jag och några andra i klassen ska i alla fall försöka oss på en detox. Frukt, grönsaker, bär, ägg och INGET annat i nio dagar. Kan ju i alla fall inte göra kroppen illa, tänker jag. Blir spännande, då jag lätt kan bli ett litet monster och min hjärna inte fungerar när jag är hungrig. Heh. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0